سیمفا(سیستم یکپارچه مارکتینگ فایل)

سیمفا(سیستم یکپارچه مارکتینگ فایل)

(integrated file marketing system)Simfa
سیمفا(سیستم یکپارچه مارکتینگ فایل)

سیمفا(سیستم یکپارچه مارکتینگ فایل)

(integrated file marketing system)Simfa

دانلود بازاریابی؟ واقعا؟


بازاریابی؟ واقعا؟

چرا با وجودی که تبلیغ زیادی کردم نتیجه دلخواهم حاصل نشد؟ به نظر میرسد راه شرکت های موفق را رفتم ولی چرا نتیجه ای که میخواسنم را نگرفتم؟

دانلود بازاریابی؟ واقعا؟

بازاریابی نوین

تبلیغ

دلایل تبلیغ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

در یکی از کلاس های بازاریابی در دانشگاه بودم که استاد درس از دانشجویان خواستند برای هر جلسه یک مثال از شرکت های موفق بزنن و دلیل اینکه چرا مشهور شدن را با روش های بازاریابی و تبلیغ توضیح دهند.

خب هر جلسه اوضاع به همین منوال پیش میرفت که من با خودم فکر دیگری کردم(به دلیل تعدد زیاد کتاب هایی که خوانده بودم تناقضات بسیاری در توضیحات و دلایلی که بعضا افراد می اوردن پیدا کردم)

و حتی بعضا بعضی شرکت ها هیچکدام از استاندارهای تبلیغ را رعایت نکرده بودند ولی به شدت معروف بودند.نیازی به شرکت های بزرگ هم نبود با یک حساب سر انگشتی میدیدم که  واقعیت در بین کسب و کارهای جامعه و کتاب ها چیزی دیگر است.

فایلی که تهیه شده شما را مجاب میکند که قضیه بازاریابی و تبلیغ ان چیزی که در شبکه های مجازی تبلیغ میشود نیست.

و به شما کمک میکند که خیلی فراتر بیندیشین و حرف های اکثریت جامعه را حتی اگر در دانشگاه باشد باور نکنن.

دانلود بازاریابی؟ واقعا؟

دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)


دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

دانلود دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

دانلود تحقیق اسنپ درس بازاریابی و مدیریت بازار
دسته بندی سایر گروه های علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

مقدمه

در دورانی که موبایل‌های هوشمند به همه‌گیری هرچه بیشتر رسیده بودند و دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز حداقل در شهرهای بزرگ تبدیل به یک نرم شده بود، اسنپ و رقیبش، تپسی، توانستند تحولی بزرگ در دنیای تاکسی‌رانی به وجود آورند. سامانه هوشمند حمل‌ونقل شرکت اسنپ، اساسا به پلی ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده تبدیل شد و راهکاری ساده‌تر و کم‌دردسرتر نسبت به تاکسی‌ها و آژانس‌ها برای سفرهای داخل شهری بود. در ابتدای راه، قیمت‌گذاری‌های مقرون به صرفه و ایمنی سفرها باعث می‌شد که کاربران با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از این سرویس کنند و همین سیاست، مقدمات رشد هرچه بیشتر در سال‌های بعدی را فراهم کرد.

دانلود دانلود تحقیق اسنپ (درس بازاریابی و مدیریت بازار)

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی


پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بازاریابی مستقیم، ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم، بازاریابی پست مستقیم، عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، مسائل اخلاقی

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی
پاورپوینت بازاریابی مستقیم و تعاملی
 پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان 
پاورپوینت فروش شخصی
تحقیق بازاریابی مستقیم و تعاملی
بازاریابی تلفنی 
مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم 
بازاریابی تعاملی 
بازاریابی از طریق تلفن همراه 
بازاریابی دهان به دهان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بازاریابی مستقیم

ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم

بازاریابی پست مستقیم

عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم

بازاریابی تلفنی

مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم

بازاریابی تعاملی

مزایای بازاریابی تعاملی

معایب بازاریابی تعاملی

نامه های الکترونیکی

بازاریابی از طریق تلفن همراه

بخش بندی کاربران فناوری های جدید

بازاریابی دهان به دهان

نقش رسانه های اجتماعی در گسترش تبلیغات دهان به دهان

بازاریابی همهمه ای و ویروسی

رهبران عقیده

اندازه گیری اثربخش بازاریابی دهان به دهان

طراحی نیروی فروش

شش نقش نماینده فروش

اهداف و استراتژی های نیروی فروش

ساختار نیروی فروش

مدیریت مشتریان عمده

اندازه نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

اصول فروش شخصی

گامهای اساسی در فرایند فروش موثر

بازاریابی رابطه مند

 

قسمتی از متن:

امروزه ارتباطات بازاریابی به یک گفتگوی شخصی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل شده است. شرکت ها علاوه بر پرسش « چگونه می توانیم به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنیم؟» باید به پرسش های دیگری نیز پاسخ دهند:

مشتریان چگونه می توانند به ما دسترسی پیدا کنند؟

مشتریان چگونه می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند؟

پیشرفت های فناوری از قبیل دورنگار، تلفن های همراه و ابزارهای ارتباطی بیسیم امکان رابطه نزدیک شرکت با مشتریان و مشتریان با یکدیگر را فراهم کرده اند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی" می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 24
فرمت فایل zip
حجم فایل 4489 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار

فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی

مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا